/skins/user/rwd_shoper_38/
Gwarancja i reklamacje

Gwarancja i reklamacje

REKLAMACJE

 

  1. Sprzedawca ponosi przewidzianą przez prawo odpowiedzialność za zgodność świadczenia z umową. 
  2. Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę lub dotyczące zakupionych towarów można składać pisemnie na adres Sprzedawcy podany w postanowieniu § 1 lit. a Regulaminu, mailowo na następujący adres e-mail: info@outletmeblowy.pl lub osobiście do protokołu w siedzibie Sprzedawcy podanej w postanowieniu § 1 lit. a Regulaminu.
  3. W reklamacji należy podać: numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować), dane kontaktowe Kupującego umożliwiające udzielenie odpowiedzi na złożoną reklamację oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.
  5. W przypadku mebli tapicerowanych, przedmiotem reklamacji nie mogą być różnice w wymiarach poduch i elementów tapicerowanych o nie więcej niż +/- 4 cm, w porównaniu z wymiarami umieszczonymi w danych technicznych. Zwracamy uwagę na: a) charakterystyczne właściwości skór naturalnych, takie jak: znamiona, blizny, pofałdowania, różnice w fakturze, różnice w odcieniu barwy do 5%, zapach, b) charakterystyczne właściwości tkanin, takie jak: naturalne cienie, marszczenia, układanie i zaczesywanie runa, różnice w odcieniu barwy do 5%, c) naturalne różnice w usłojeniu lub w odcieniu elementów drewnianych.
  6. Informujemy, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ znajduje się platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów dotyczących umów zawartych na odległość pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami. Platforma stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, którzy chcieliby skorzystać z pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich dotyczących transakcji internetowych.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium